Hus

I morgon, läs 23 mars, skriver jag på kontrakt på hus i Söderala, cirka 5 kilometer väster om Söderhamn. Stort, spännande och otroligt kul.
Återkommer med mer info.
#1 - - Ylva (kd):

Häftigt Klas! Blir det till att renovera, eller går det bra att bo som det är?
Vi bor i nytt hus sedan i somras, och här är det en hel del som behöver fixas.
Lycka till!

#2 - - Anonym:

Hej hopp!!
Man får ju gratta till något så stort!
Jag blev väldigt nyfiken när jag läste Söderala, min mormor är från Sandviken, och min mor flyttade upp till Söderhamn för tre år sedan, då hon träffade en ungdomskärlek, så jag kände igen namnet! Är väl inte riktigt säker på var det ligger, men när jag åket upp till min mor i sommar, ska hon få visa!!
Lycka till nu, det är underbart med något eget!
puss och kram Lilla jag