Inflyttade

Nu har vi flyttat in och jag har sytt alla gardiner... eeh? Lisa har sytt alla gardiner och jag har provsuttit sofforna och vi trivs förträffligt. Välkomna till Söderala!
#1 - - Caroline:

Halloj Klas!
Du får gärna skicka din nya adress, så man vet var du bor! :-)
Är det utanför Härnösand eller Hudiksvall du bor?
Hoppas allt är bra annars. Här är det mulet och lite småregnigt idag. Wayne har ju flyttat hit så jag håller så sakteliga på att lära mig vara sambo (efter 11 år). James älskar att ha sin daddy här och jag får lite avlastning och det är inte dumt det heller.
Vi hörs,
kram
Caroline

#2 - - Tomas:

Hallå!
Kul att höra att ni är på plats och trivs! Hoppas vi ses i sommar!
-Tomas

#3 - - Klas Örnklint:

Hej båda två!
Huset ligger fem km väster om SÖDERHAMN. Adressen ska vara på väg.
/ K

#4 - - Helena:

Grattis till nya huset! Även om jag kommer att sakna er så tycker jag att ni gjorde helt rätt i att flytta. Så vi får se om vi har vägarna förbi nån gång.
Helena