Jag är idiot ...

... på datorer och för den delen telefoner. Därför har jag ännu efter en månad och två veckor med ny telefonjävel lyckats klara av att göra det jag vill kunna göra med den: ladda hem musik. Jag förklarade för supporten nyss att jag är tekniskt på en sjuårings nivå. Då kom jag och tänka på alla sjuåringar som är fulländade tekniker på all ny teknik och rättade det till att jag är på en treåings nivå.
En lugn och sansad kille på supporten förklarade hur jag skulle göra. Jag återkommer när första låten är nerladdad.
#1 - - Totte:

Ha, ha... Det är svårt att lära gamla hundar att sitta. Ja är precis lika korkad!



Jag köpte ett minneskort till telefonen med en USB-adapter. Det funkar så att jag flyttar över musiken direkt till minneskortet. Sedan trycker jag bara in minneskortet i telefonen och kan lysna. Jättelätt (om man kan det).