Pisshål i snön

40-årsfirandet är över. I lördags kom och gick ett 35-tal människor ur huset i Norrbyn. Själv vaknade jag 13.30 på söndagen med en hink intill sängen och när jag tittade mig i spegeln var det två pisshål i snön som mötte mig.
Det var under alla förhållanden en fantastisk födelsedagsuppvaktning jag bjöds på.
Lisas barn med respektive sjöng och spelade, bland annat Ack, Värmeland du sköna. Då kom tårarna. Det var så fantastiskt vackert.
Lägg till det alla arbetskamrater, gamla vänner och släkt som dök upp och ni får en bra bild av det som utspelade sig den 8 november. Nu siktar vi på 50-årsdagen - tid och plats får jag återkomma till.
#1 - - Mari-Louise Ljungmark:

Det var en fantastisk kväll. Som avslutades med en dans över leråkern till boendet Bo på lantgård. Att jag och din syster fick ta oss genom familjens hall för att komma in i lgh vi hyrde är ju en annan historia. Tack, tack tack till dig, Lisa och alla som kom och gjorde din kväll till just Din kväll.