Reaktion

Vill bara ge er ett smakprov på en bloggkommentar jag fick apropå att jag placerade ett fotbollslag i fel serie. Så här skrev en nyanserad och - förstås - anonym läsare: "VSK har inget med superettan att göra! håll er till bandyn era jävla bönder! Det enda ni är bra på är skriva bakom skärmen eller köra traktor bland era kor."

Bakgrunden är följande:

Ber än en gång om ursäkt för att jag den 23 oktober skrev att Västerås mötte Assyriska i fotbollsettan. Det blogginlägget handlade om var att jag gav mitt stöd till VSK och inte till motståndarlaget, Syrianska FC, vars supportrar "lagt sig i matchen". Men jag skrev felaktigt att VSK:s motståndare hette Assyriska, men de spelar ju i en serie snäppet upp. Syrianska var det VSK mötte. Och för sådana felaktigheter är det väl inte mer än rätt att man blir kallad "jävla gurka", "psykopatjävel" och "jävla idiot". Härligt!
#1 - - Tomas:

Att folk orkar engagera sig.

#2 - - Totte:

Ha, ha, ha...