Vernissage

På lördag smäller det. Då har Lisa Ekman, min fantastiska sambo, vernissage på sin utställning på Stenegård, Järvsö.

Det blir en spännande blandning av skulptur och grafik, där varje objekt har någon egen liten historia att berätta.

Utställningen pågår till den 22 juni och är öppen varje vardag mellan 11 och 15.

Vernissage 10 maj kl 11.

Välkommen!
#1 - - Totte:

Synd att man inte har vägarna förbi... Jag skickar Lill-Babs istället. Hon är vär från Järvsö!?!

#2 - - Klabbe:

Lill-Babs är för Järvsö vad Sven-Ingvars eller Bengt Alsterlind är för Karlstadsborna - en plåga eller en turistambassadör. Jag tycker det senare. Har fått för mig att Järvsö inte är nästgårds där du bor, så du får titta på de bilder som jag lägger ut på nätet då och då.

#3 - - siv:

Är det samma Lisa som i artikeln nedan? Isåfall måste du hälsa henne att hon gör otroligt bra grejor.

http://www.arbetarbladet.se/rec_result.php?id=396041&avdelning_1=111&avdelning_2=160#

#4 - - Klas Ö:

Siv: Du är otrolig! Visst är det samma Lisa!

#5 - - siv:

Google är en trevlig uppfinning. Jag gillar ju konst av det slag du beskrev, så jag blev nyfiken, och gillade verkligen det jag såg. Finns det nån rättvisa så blir det där en framgång.